​Monitoring osiedla - obsługa nieruchomości w praktyce

Coraz więcej powstających nowych osiedli mieszkaniowych automatycznie wyposażanych jest w umowy monitoringu technicznego nieruchomości. Coraz częściej również sami lokatorzy naciskają na potrzebę podpisania tego typu umów w celu zwiększenia bezpieczeństwa oraz komfortu mieszkańców. Co ciekawe, tyczy się to nie tylko największych polskich miast.

Sami deweloperzy chętnie instalują na etapie budowy podpisują umowy na monitoring techniczny nieruchomości, zatrudniając od razu firmę do obsługi nieruchomości – w Warszawie takie działania są bardzo powszechne. Jak pokazują kolejne lata, bieżące monitorowanie stanu technicznego wpływa nie tylko na zadowolenie mieszkańców, ale i na zmniejszone koszty napraw. Jak to możliwe?

​Jak sprawdza się monitoring nieruchomości w Warszawie?

O zaletach posiadania monitoringu technicznego nieruchomości w Warszawie najwięcej mają do powiedzenia sami mieszkańcy takich lokali. Według ich opinii posiadanie wsparcia technicznego w postaci monitoringu techniczego osiedla daje komfort psychiczny. Większość mieszkańców zdaje sobie sprawę z faktu, że naprawianie pojawiających się usterek czy awarii „od ręki” zmniejsza późniejsze koszty napraw. To kolejny powód, dla którego mieszkańcy nawet dużych osiedli decydują się na utrzymanie techniczne nieruchomości przez zewnętrzne firmy. Zwykle są to podmioty posiadające odpowiednie narzędzia i fachowców gotowych podjąć się działania od razu.

​Na czym polega monitoring nieruchomości?

Firmy oferujące monitoring nieruchomości najczęściej mają przygotowane kilka pakietów obsługi nieruchomości w Warszawie do wyboru. Zwykle wybierane są dwie główne metody monitoringu technicznego danej nieruchomości czy nawet monitoringu technicznego osiedla: taką, gdzie jest powołany jeden, dedykowany zespół czuwający nad budynkiem czy osiedlem oraz taką, gdzie na wezwanie przyjeżdża zespół mobilny.

Wśród wykonywanych prac obsługa techniczna nieruchomości w Warszawie obejmuje wszystkie wymagane prawem budowlanym, regularne przeglądy. Zespół na bieżąco sprawdza stan techniczny budynku, a usterki od razu usuwa. Dobra firma będzie wykonywać też regularny serwis wszystkich znajdujących się w budynku instalacji. Utrzymanie techniczne nieruchomości wymaga także zatrudnienia tak zwanej „złotej rączki”, z usług której lokatorzy bardzo chętnie i często korzystają. W pakietach monitoringu technicznego nieruchomości znajdują się też błyskawiczne reakcje na zgłaszane awarie. Niezależnie od ich charakteru, zgłoszenia przyjmowane są przez siedem dni w tygodniu, przez całą dobę. Zwłaszcza ta ostatnia kwestia wpływa na poczucie komfortu mieszkańców lokali.

Napisz lub zadzwoń

Biuro Obsługi Klienta


ul. Słowicza 45a
02-170 Warszawa.. PL
tel. 502-301-073
NIP: 521 35 79 340
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Synertech Sp. z o. o.