Do realizacji usług możliwe jest wykorzystanie stacjonarnego zespołu dedykowanego do danego obiektu lub grupy obiektów. Zespół taki przeważnie jest wyłącznie przeznaczony do obsługi danego projektu i standardowo składa się z Kierownika Technicznego sprawującego nadzór nad realizacją usług technicznych w obiekcie i wspomagającego w razie potrzeby pracę techników, pracującego w wymiarze pełnego etatu lub jego części oraz Techników, pracujących w pełnym lub częściowym wymiarze etatu każdy.
Etatyzacja zespołu jest definiowana po zliczeniu czasu pracy techników wszystkich wymaganych czynności (inspekcje, przeglądy, drobne naprawy, usługi złotej rączki w określonym limicie tygodniowo) przy uwzględnieniu udziału zewnętrznych serwisów specjalistycznych, w tym gwarancyjnych. Zakładamy wsparcie podwykonawców, w tym naszych serwisów mobilnych, którzy standardowo są zawarci w cenie ryczałtowej oraz całodobowego wsparcia Help Desk. Poza godzinami przebywania w obiekcie Kierownik Techniczny będzie dostępny pod wskazanym numerem telefonu.